Konsulting Service Design i UX

Jeżeli organizacja, w której pracujesz, albo Twoja drużyna UX/Service Design ma problem, mogę pomóc, oferując Ci profesjonalne usługi konsultingowe w formie spotkań online.

W czym mogę Ci pomóc?

Optymalizacja usługi lub produktu

  • Chcesz zoptymalizować sposób, w jaki działa Twoja strona internetowa albo aplikacja mobilna. Wiesz, że coś nie gra — ale nie wiesz, co!
  • Produkt lub usługa, którą tworzysz, nie przynosi wystarczająco dobrych rezultatów sprzedażowych.
  • Rozwiązanie interfejsu strony internetowej bądź aplikacji mobilnej, które wybrałeś, nie wydaje Ci się optymalne — ale nie wiesz, co masz z tym zrobić.
  • Sklep internetowy lub usługa SaaS (Software as a Service) nie zdobywa oczekiwanej przez Ciebie ilości klientów.

Identyfikacja i badanie grup docelowych

  • Szef powiedział, że zna klientów, a okazuje się, że to nieprawda — i nie wiesz, jak go przekonać.
  • Klienci i użytkownicy nie są przekonani co do wartości Twojego produktu lub usługi, a Ty nie wiesz, dlaczego.
  • Szykujesz się na badania z użytkownikami, ale nie jesteś pewien, jak ugryźć ten temat.

Rozbudowa zespołu i wdrażanie kultury UX w organizacji

  • Odziedziczyłeś produkt lub usługę po innej drużynie lub organizacji i nie wiesz, czy i jak zabrać się za jej rozbudowę i poprawę.
  • Próbujesz zatrudnić projektantów UX do pracy albo rozwinąć drużynę, ale nie bardzo to wychodzi.
  • Nigdy nie zatrudniałeś projektantów UX i nie wiesz, jak upewnić się, że dasz pracę właściwym ludziom.
  • Chciałbyś rozpocząć wprowadzanie w organizacji kultury UX, ale nie jesteś pewien, gdzie zacząć.
  • Interesuje Cię optymalizacja wydajności pracy zespołu UX, ale trochę się zagubiłeś.
W każdym z powyższych przypadków jestem w stanie pomóc Ci rozwiązać kłopot, wskazując na metody działania i zasoby, po które możesz sięgnąć. 

Jak to działa?

Po opłaceniu czterogodzinnego bloku sesji konsultingowej (1x4h albo 2x2h) online wyznaczymy dzień, w którym spotkamy się na platformie Zoom. W rozmowie video postaramy się dotrzeć do sedna problemu i rozkminić potencjalne rozwiązanie.

Spotkanie będzie nagrywane tak, by można do niego powrócić później.

Chcesz się dowiedzieć więcej?

Po otrzymaniu Twojego zamówienia odezwę się, by przedyskutować detale. 

Czy chcesz o coś zapytać?

Sprawdź poniższą listę pytań i odpowiedzi. Może znajdziesz odpowiedź. Jeśli nie, napisz na adres wojtek@wojtekkutyla.pl. Odpowiem w przeciągu paru dni.

Co właściwie będziemy robić na takim spotkaniu?

  1. Opowiesz o problemach, przed którymi stoi Twój produkt, organizacja albo usługa.
  2. Wysłucham Cię i podyskutujemy o tym, co usłyszałem. Będę zadawał Ci pytania, które pozwolą mi zrozumieć omawiane zagadnienie jeszcze lepiej.
  3. Zasugeruję Ci rozwiązania problemu i, jeśli to będzie możliwe, wskażę na zasoby w sieci, które powiedzą Ci jeszcze więcej na ten temat.
  4. Po spotkaniu otrzymasz maila z linkiem do nagrania i zasobów, które wymieniłem.

Czy muszę posiadać wiedzę UX by zrozumieć, o czym będziesz do mnie mówił?

Niekoniecznie. Jestem elastyczny i będę potrafił operować Twoim językiem zawodowym, a przynajmniej dobrze go rozumieć, co pozwoli mi formułować odpowiedzi tak, by były dla Ciebie zrozumiałe. Postaram się unikać terminów znajomych tylko projektantom UX i Service Design.

Czy otrzymam fakturę?

Oczywiście. Na życzenie mogę też wystawić fakturę pro-forma.

W jakich terminach możemy zaplanować spotkanie?

Czterogodzinne spotkanie zaplanujemy na najbliższy dostępny nam termin. Będzie to dzień od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 13:00 czasu UK (dodaj godzinę, by otrzymać czas PL).

Czy będzie można spotkać się już, teraz?

Jeśli znajdę na to czas, to tak, ale ze względu na to, iż pracuję z wieloma klientami na raz i prowadzę kilka projektów w tym samym momencie, może się okazać, że będziesz musiał(a) poczekać kilka dni.

Skąd wiem, że wiesz, o czym mówisz — i, że nie nabijesz mnie w butelkę?

Mam bogate doświadczenie w pracy w brytyjskim sektorze digital. Zajmuję się UX i Service Design od dawna. W ramach mojej pracy “na etacie” w jednej z najlepszych agencji Service Design na Wyspach, Nile, doradzałem bankom (RBS, LLoyds), organizacjom ubezpieczeniowym (Aegon, Hiscox, Standard Life i innym), a także mniejszym firmom i startupom. Dużo czasu poświęciłem pracy z sektorem publicznym (Scottish Government, NHS Scotland i England, sektor Heritage).

Prowadziłem zrekrutowany przez siebie zespół w uznanej agencji digital Storm ID. Przez swoje ręce przepuściłem ponad 500 studentów Digital Skills Academy CodeClan.

Teraz pracuję jako niezależny konsultant, czerpiąc z bogatej sieci swoich kontaktów. Większość moich klientów trafia do mnie z polecenia. W ramach tej działalności prowadzę także szkolenia indywidualne i firmowe w Polsce (prawie 300 osób skorzystało z nich odkąd zacząłem). Spójrz na stronę na Facebooku, by sprawdzić, jak sobie radzę.

Brzmi interesująco?